Τεύχος 2
Άνοιξη 1992
ΑΝΘΟΥΛΑ ΣΕΦΕΡΙΑΔΟΥ, δ.φ. Τ. Δ/ντρια Π.Σ.Π.Θ.
Ένας συνεπής δημοτικιστής (Κ. Χατζόπουλος)
Δ. ΒΑΡΜΑΖΗΣ, Φιλόλογος - Σχολικός Σύμβουλος:
Προβλήματα των Αρχαίων Ελληνικών στο Λύκειο
ΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ 15 - 12 - 1990
ΧΡΗΣΤΟΣ ΜΑΣΤΟΡΟΔΗΜΟΣ, Θεολόγος - Δ/ντής
Π.Σ.Π.Θ.
Προσωπικές και ομαδικές σχέσεις των παραγόντων
της σχολικής κοινότητας στο Πειραματικό Σχολείο
Π.Θ.
ΧΡΗΣΤΟΥ Κ. ΟΙΚΟΝΟΜΟΥ, δ.θ.
Θεολογική θεώρηση της σχολικής ζωής στο Π.Σ.Π.Θ.
Εμπειρίες-Προβληματισμοί
ΒΑΣΙΛΗΣ ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ, Φιλόλογος:
Ο εκπαιδευτικός του Πειραματικού Σχολείου Π.Θ.
ΛΕΥΤΕΡΗΣ ΓΑΒΡΙΗΛΙΔΗΣ, Φιλόλογος
Προβληματισμοί πάνω στην αφομοιωτική ικανότητα
και διάθεση των μαθητών του Π.Σ.Π.Θ. σε σχέση με
την προσφερόμενη γνώση σ' όλες τις βαθμίδες
ΕΛΕΝΗ ΖΑΧΑΡΙΑΔΟΥ - ΔΟΥΔΟΥΛΙΑΚΗ, Δασκάλα
Αξιολόγηση σχολικής επίδοσης
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΤΣΟΣ, Φιλόλογος:
Η προσφορά των εξωσχολικών βιβλίων και των
βιβλιοθηκών στην καλλιέργεια του λόγου και στη
διαδικασία της μάθησης
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ, Γαλλικών
Προσέγγιση στο ζήτημα "ομαδοποίηση" στο πλαίσιο
της εκπαιδευτικής πράξης
ΜΑΡΙΑ ΠΑΛΛΑ, Φιλόλογος:
Ιστορία και διαμόρφωση σχολικής μνήμης (Οι
σημερινές τάσεις της ιστορικής επιστήμης ως
προοπτική για τη διδασκαλία)
ΝΙΚΟΣ ΚΑΚΑΛΟΣ, Φιλόλογος:
Κύρος του εκπαιδευτικού και αντιαυταρχική αγωγή
ΑΘΗΝΑ ΚΑΡΔΑΡΑ, Φιλόλογος :
Η διδασκαλία του λεξιλογίου
ΖΩΗ ΣΠΑΝΑΚΟΥ, Φιλόλογος:
Η φιλοσοφία της ιστορίας και η διδασκαλία του
μαθήματος της ιστορίας στη Μέση Εκπαίδευση
ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Συντακτική Επιτροπή Συντονιστής Επιμέλεια Έκδοσης Επόπτης του Π.Σ.Π.Θ. Διευθυντής
|