Χρονικά Τεύχος 24

Εκτύπωση

 

ΧΡΟΝΙΚΑ

 

ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΡΟΤΥΠΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ

 

ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ

 

Θεσσαλονίκη 2014  Περίοδος Β΄, τεύχος 24

Άνοιξη 2014

 

xronika 24 2014

 

 

ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ

 

Αννα Αγγελοπουλου

 

Ταξίδια στην «πατρίδα». Ιστορική αναδρομή στις πολυήμερες εκπαιδευτικές εκδρομές του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης (1947-1967)

 

Κωνσταντινα Ηλιοπουλου

 

Το ΠΠΣΠΘ αξιολογεί εναλλακτικά το μάθημα της Γλώσσας. Διδακτική παρέμβαση

 

Σ. Νικολαϊδου - Κ. Ηλιοπουλου - Μ. Κουντη - Αλ. Μαυριδου - Κ. Μεταξωτου - Γ. Ρουβασ

 

Μικροί συγγραφείς εν δράσει. Η δημιουργική γραφή στο ΠΠΣΠΘ. Τρία χρόνια συστηματικής χρήσης ενός καινοτόμου εργαλείου

 

Παντελησ Βεναρδοσ - Σπυροσ Χαλκιδησ

 

Πιλοτική διδασκαλία κρυπτογραφίας στο Γυμνάσιο

 

Γεωργία Αλεξουδα

 

Σχέδιο έρευνας προγραμματισμού. Ανάπτυξη παιχνιδιών γνώσεων

 

Αικατερινη Αδαμιδου

 

«Music and Words that bring us together». Πρόγραμμα Ευρωπαϊκής Διαδικτυακής Συνεργασίας Ξενόγλωσσων Τάξεων (VirtualE-ClassCommunity)

 

Γιωργοσ Χονδρησ - Ελενη Ποπα

 

Ανάπτυξη διαπολιτισμικής επικοινωνιακής ικανότητας στο πλαίσιο του μαθήματος των Αγγλικών σε μαθητές Α΄ & Β΄ Δημοτικού

 

Μαρια Κλειδαρα - Σταυρουλα Μαστοροδημου - Βασιλικη Γαλανου

 

Δημιουργική συλλογική διδασκαλία στο ελληνικό σχολείο. Η περίπτωση του Νηπιαγωγείου του ΠΠΣΠΘ κατά το σχολικό έτος 2013-2014

 

Σχολική Ζωή

 

Μαθητικές συνεργασίες

 

Βιβλιοπαρουσιάσεις

 

Από τον Γιώργο Καλλίνη

 

 

 

ΧΡΟΝΙΚΑ

ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ
TOY ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Δελμούζου 1 54631 Θεσσαλονίκη

Συντακτική Επιτροπή
ΑΝΝΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ, ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΛΙΝΗΣ,
ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ, ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΒΕΝΑΡΔΟΣ,
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ

Συντονιστής
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΛΙΝΗΣ

Επιμέλεια Έκδοσης
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΛΙΝΗΣ

Ε.Π.Ε.Σ. του Π.Π.Σ.Π.Θ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΨΥΛΛΟΣ, ΕΛΕΝΗ ΔΗΜΗΤΡΙΑΔΟΥ, ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ ΚΑΡΥΔΑΣ, ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ, ΝΙΚΟΛΑΟΣ ΖΟΥΜΠΟΥΛΑΚΗΣ, ΕΥΣΤΑΘΙΑ ΤΣΙΡΙΔΟΥ/ΣΤΑΥΡΙΔΟΥ, ΣΤΑΥΡΟΥΛΑ ΜΑΣΤΟΡΟΔΗΜΟΥ, ΑΝΑΣΤΑΣΙΟΣ ΠΑΛΛΑΣ

Διευθυντής του Π.Π.Σ.Π.Θ.
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΚΟΥΚΟΥΛΑΣ

 

 

Το τεύχος σε μορφή pdf.