Χρονικά Τεύχος 17
Τεύχος 17
Άνοιξη 2007
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΝΙΚΟΣ Π. ΤΕΡΖΗΣ
Η γλωσσική διδασκαλία στη δευτεροβάθμια
εκπαίδευση: ιστορικοκοινωνιολογική θεώρηση
ΑΙΚΑΤΕΡΙΝΗ ΚΟΥΜΛΙΔΟΥ
Η Γέννηση της Τραγωδίας, ο τραγικός ήρωας και το
τραγικό στον Νίτσε
ΜΑΡΓΑΡΙΤΗΣ ΣΑΜΑΡΑΣ
Οικονομικά μυστήρια και ουτοπική κοινωνία
Α. ΙΣΜΥΡΛΙΑΔΟΥ - Δ. ΛΟΥΚΙΔΟΥ
Οι ερευνητικές δραστηριότητες του ΚΕΣΒΙΔΕ και η
διαπολιτισμική εκπαίδευση
ΕΥΣΕΒΙΑ ΧΑΣΑΠΗ-ΧΡΙΣΤΟΔΟΥΛΟΥ
Τα νέα βιβλία της νεοελληνικής λογοτεχνίας και η
διαθεματική προσέγγιση της γνώσης: ένα διδακτικό
παράδειγμα
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΑΛΛΙΝΗΣ
Διδάσκοντας νεοελληνική λογοτεχνία με διαθεματικό
τρόπο
ΑΝΝΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
Διαβάζοντας τρία χαϊκού του Γ. Σεφέρη. Μια
πρόταση δημιουργικής γραφής και διαθεματικής
προσέγγισης για το μάθημα της ΚΝΛ (Κείμενα
Νεοελληνικής Λογοτεχνίας)
ΓΙΑΝΝΗΣ ΣΩΤΗΡΟΠΟΥΛΟΣ
Η πτώχευση της ελληνικής εκπαίδευσης. Το
παράδειγμα του μαθήματος της Οικονομίας στην Γ'
Λυκείου
ΟΛΓΑ ΠΑΝΤΟΥΛΗ
Ο παράγοντας φύλο στα σχολικά εγχειρίδια
τεχνολογίας Α' και Β' Λυκείου
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΣΤΥΛΙΑΔΗΣ - ΑΓΓΕΛΟΣ
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ
Περιβαλλοντικά παιχνίδια στο σχολείο
ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Συντακτική Επιτροπή Συντονιστής Επιμέλεια Έκδοσης Επόπτης του Π.Σ.Π.Θ. Διευθυντής
|