Χρονικά Τεύχος 12
Τεύχος 12
Άνοιξη 2002
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Δ. ΞΩΧΕΛΛΗΣ
Η επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην Ελλάδα:
Δεδομένα, προϋποθέσεις και προτάσεις
ΝΙΚΟΣ Π. ΤΕΡΖΗΣ
Πανεπιστήμιο Θεσσαλονίκης: Από την ίδρυσή του ως
τη δικτατορία της 4ης Αυγούστου
ΚΛΗΜΗΣ ΝΑΥΡΙΔΗΣ
Επάγγελμα εκπαιδευτικός
ΜΑΡΙΑ ΠΑΛΛΑ
Οι επιστήμες του ανθρώπου και το σημερινό
σχολείο. Τα "όρια" της παγκοσμιοποίησης (ΙΙ)
ΜΑΡΙΑ ΔΕΒΕΛΑΚΗ
Η συμβολή της Επιστημολογίας στην κατανόηση και
τη διδασκαλία της επιστημονικής μεθόδου: Η Θεωρία
της Βαρύτητας του Newton και η επιστημολογική
επεξεργασία της
ΑΝΝΑ ΑΓΓΕΛΟΠΟΥΛΟΥ
Η βαλκανική συνεργασία: Μια άγνωστη διάσταση
των σχέσεων των βαλκανικών λαών κατά τον 19ο
αιώνα
ΜΑΡΙΑ ΣΚΟΥΛΟΠΟΥΛΟΥ
Το εκπαιδευτικό καθεστώς στη Β. Ήπειρο κατά τη
διάρκεια του κομμουνιστικού καθεστώτος (1944-
1990)
ΣΠΥΡΟΣ ΣΩΤΗΡΙΟΥ
Ελληνογερμανικό μοντέλο Κρέφελντ
ΕΥΣΕΒΙΑ ΧΑΣΑΠΗ
Βιβλιοπαρουσιάσεις
ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Συντακτική Επιτροπή Συντονιστής Επιμέλεια Έκδοσης Επόπτης του Π.Σ.Π.Θ. Διευθυντής
|