Χρονικά Τεύχος 9
Τεύχος 9
Άνοιξη 1999
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
ΝΙΚΟΣ ΒΑΡΜΑΖΗΣ
Η Αρχαία Ελληνική Γλώσσα και Γραμματεία (ΑΕΓΓ)
στα αναλυτικά προγράμματα του Γυμνασίου και του
Λυκείου :προσθέσεις, προϋποθέσεις, αντινομίες και
προβλήματα.
ΕΛΕΝΗ ΛΟΠΠΑ
Ο γυναικείος λόγος στα Κείμενα Νεοελληνικής
Λογοτεχνίας του Λυκείου
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΡΜΠΑΣ
Εκπαιδευτικά εμπόδια στη διαδικασία ενσωμάτωσης
παιδιών με ειδικές ανάγκες στην κανονική
εκπαίδευση
ΒΑΣΙΛΗΣ Γ. ΧΑΤΖΗΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θέατρο και Σχολείο, η Δυναμική των Σχέσεων
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ
Θέατρο και σχολική πράξη: το παράδειγμα των
Ξένων Γλωσσών
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΚΡΙΤΟΠΟΥΛΟΣ
Θεματική ιδεολογία και παιδαγωγία στο παιδικό
θέατρο (Δύο παραδείγματα κατ' αντίστιξη: Αντιγόνη
Μεταξά - Άλκη Ζέη)
ΑΝΔΡΕΑΣ ΠΟΥΛΟΣ
Για την αξιοποίηση των ταλαντούχων μαθητών της Α'
και Β' τάξης του Ενιαίου Λυκείου
ΝΙΚΟΣ ΔΕΡΓΙΑΔΕΣ
Σύγκριση των δύο (παλιού και νέου) τρόπων
Βαθμολόγησης και Προαγωγής των μαθητών της Α'
και Β' ταξης του Ενιαίου Λυκείου
ΕΛΕΝΗ ΤΑΡΑΤΟΡΗ-ΤΣΑΛΚΑΤΙΔΟΥ
Η εξέταση του μαθητή ως μνημονική ακροβασία.
Προτάσεις αλλαγής
ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΙΔΗΣ
Το εκπαιδευτικό σύστημα της Γερμανίας
ΝΙΚΟΣ ΤΕΡΖΗΣ
Βιβλιοκρισία
ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Συντακτική Επιτροπή Συντονιστής Επιμέλεια Έκδοσης Επόπτης του Π.Σ.Π.Θ. Διευθυντής
|