Χρονικά Τεύχος 3
Τεύχος 3
Φθινόπωρο 1993
ΜΙΧΑΗΛ ΚΑΤΡΑΜΑΔΟΣ, Φιλόλογος-Διευθυντής
Π.Σ.Π.Θ.
Το θεσμικό πλαίσιο του Πειραματικού Σχολείου,
θεωρία και πράξη
ΜΑΡΙΑΝΝΑ ΤΖΕΚΑΚΗ, Μαθηματικός
Διδασκαλία των μαθηματικών εννοιών ή από πού
προέρχονται οι σωστές ιδέες
ΓΙΩΡΓΟΣ ΜΠΑΡΜΠΑΣ, Μαθηματικός
Η φωνή της Ελένης λιγοστεύει. Το σχολείο βασικός
συντελεστής του λειτουργικού αναλφαβητισμού
ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΜΠΙΚΟΣ, Λέκτωρ Παιδαγωγικής
Υποκειμενικοί παράγοντες κατά την αξιολόγηση της
επίδοσης των μαθητών
ΝΙΚΟΣ Π. ΤΕΡΖΗΣ, Καθηγητής Α.Π.Θ. - Επόπτης
Π.Σ.Π.Θ.
Από το Λύκειο στο Πανεπιστήμιο: Εκπαιδευτικές -
παιδαγωγικές παράμετροι και εκπαιδευτική πολιτική
για την τριτοβάθμια εκπαίδευση στην Ελλάδα
ΑΓΓΕΛΟΣ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥ, Φυσικής Αγωγής
Η Φυσική Αγωγή στο Νηπιαγωγείο. Μέσα-ανάπτυξη
φυσικών ικανοτήτων - κινητικές εμπειρίες με ποικίλα
υλικά
ΧΡΗΣΤΟΣ ΤΑΣΟΠΟΥΛΟΣ, Δάσκαλος
Τα ολιγοθέσια Δημοτικά Σχολεία. Η σημερινή
προβληματική κατάσταση - προτάσεις για
συγχώνευσή τους σε πολυθέσια
ΕΛΕΝΗ ΣΑΡΙΚΟΥΔΗ, Γαλλικών
Διδακτικές συνήθειες στη διδασκαλία της ξένης
γλώσσας στο Δημοτικό Σχολείο. Ορθογραφία-
ανάγνωση-αντιγραφή
ΖΗΣΗΣ ΑΓΓΕΛΙΔΗΣ, Γεωλόγος
Μια προσέγγιση για τη σύζευξη της Οικολογίας με
την Παιδαγωγική
ΠΑΛΛΑΣΗ ΙΩΣΗΦΙΔΟΥ, Φυσιογνώστρια
Προσεγγίζοντας πολλαπλά τη φύση μέσα από ένα
πρόγραμμα Περιβαλλοντικής Εκπαίδευσης
ΑΝΑΣΤΑΣΙΑ ΜΑΥΡΟΓΙΑΝΝΗ, Γαλλικών
Η Λογοτεχνία απο γλωσσολογική άποψη στο πλαίσιο
της σχολικής πράξης
ΜΙΧΑΛΗΣ ΚΟΥΤΣΟΣ, Φιλόλογος
Η φορμαλιστική σύνθεση των ελληνικών δημοτικών
τραγουδιών
ΣΠΥΡΟΣ ΜΠΟΛΕΤΣΗΣ, Φιλόλογος
Η εκπαίδευση στο Βυζάντιο κατά το 10ο αι. μ.Χ.
ΜΑΘΗΤΙΚΕΣ ΣΕΛΙΔΕΣ
ΣΧΟΛΙΚΗ ΖΩΗ
Σχέδιο εξωφύλλου Γεωργίας Παραλή
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Συντακτική Επιτροπή Συντονιστής Επιμέλεια Έκδοσης Επόπτης του Π.Σ.Π.Θ. Διευθυντής
|