Χρονικά Τεύχος 21
ΧΡΟΝΙΚΑ
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ ΤΟΥ ΠΕΙΡΑΜΑΤΙΚΟΥ ΣΧΟΛΕΙΟΥ
ΤΟΥ ΠΑΝΕΠΙΣΤΗΜΙΟΥ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
Θεσσαλονίκη 2011 Περίοδος Β΄, τεύχος 21
ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΑ
Αννα Αγγελοπουλου, Παρασκευη Λιόλιου, Μαρια Πατιω
Όταν τα μαθήματα συνομιλούν? Διαβάζοντας, ζωγραφίζοντας και τραγουδώντας την ποίηση του Γιάννη Ρίτσου. Μια δραστηριότητα της Γ΄ Γυμνασίου του Πειραματικού Σχολείου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης
Γεωργία Αλεξουδα
Η συνθετική εργασία στα μαθήματα Πληροφορικής. Εμπειρίες, παραδείγματα και προτάσεις
Μαρία Ευσταθιου
Όψεις της συναισθηματικής νοημοσύνης μαθητών σε Πειραματικά Σχολεία. Μια μελέτη περίπτωσης
Γιαννης Σωτηροπουλος
Εκτός διδακτέας ύλης. Η πολιτική οικονομία του χρήματος 1941-1944
Ελλη Χατζοπουλου
«Στάσεις ταξιδιού». Διδασκαλία σε σταθμούς εργασίας
Αγγελικη Μαχαιρα
Το Πειραματικό Σχολείο του ΑΠΘ σήμερα και αύριο
Κατερινα θεοδωρακη
Η διδασκαλία του μαθήματος της Γλώσσας στην Α΄ Δημοτικού
Ελευθερια Κοντογιαννη
Με στόχο τη δημιουργική γραφή γράφουμε χαϊκού στα γαλλικά
Ελλη Χατζοπουλου
Το τραγούδι ως εργαλείο διδασκαλίας και εκμάθησης των ξένων γλωσσών
Ευγενια Γραμμενου
Το μήλο ως αφορμή για εικαστική δημιουργία
Αννα Αγγελοπουλου
Χρησιμοποιώντας τις ΤΠΕ στη διδασκαλία των φιλολογικών μαθημάτων: Ένα σχέδιο διδασκαλίας στη Νοελληνική Γλώσσα της Γ΄ Γυμνασίου
Μαρια Παλλα
Ο Ζακ Λουί Νταβίντ και η Γαλλική Επανάσταση
Σχολική Ζωή
Βιβλιοπαρουσιάσεις
Από την Άννα Αγγελοπούλου και τον Γιώργο Καλλίνη
ΠΕΡΙΟΔΙΚΗ ΕΚΔΟΣΗ Συντακτική Επιτροπή Συντονιστής Επιμέλεια Έκδοσης Επόπτρια του Π.Σ.Π.Θ. Διευθυντής του Π.Σ.Π.Θ.
|